Kantoorruimte huren

Gaat u een kantoorruimte huren? Lees dan eerst deze tips

Een nieuwe kantoorruimte huren doet u waarschijnlijk niet iedere dag. Zelfs niet ieder jaar. Ingewikkelde huurcontracten, tijdrovende verhuizingen en het kiezen van de locatie van uw kantoorruimte; R’Estate helpt u alvast met de volgende praktische tips over het huren van kantoorruimte, zodat u goed voorbereid op pad gaat.

Praktische tips voor wanneer u een kantoorruimte gaat huren

Een kantoorruimte moet goed aansluiten bij uw huidige wensen en behoeften, maar vergeet u de toekomst van uw onderneming niet? De situatie waar u naartoe wilt werken is net zo belangrijk als de huidige en moet dus een rol spelen bij het kiezen van een kantoorruimte. Denk dus goed na over zaken als de grootte, de eventuele voorzieningen, faciliteiten en de locatie van uw nieuwe kantoorruimte.

Heeft u de perfecte kantoorruimte gevonden? Laat u eerst goed informeren over de inhoud van het huurcontract van de verhurende partij. Weet u bijvoorbeeld hoe het is geregeld met huurverhogingen, servicekosten en de opzegtermijn? En wanneer betaalt u de huur: per maand, per kwartaal of per jaar? En hoe zit het met de oplevering van uw kantoorruimte wanneer u gaat verhuizen? Besteed dus genoeg aandacht aan het huurcontract, dat kan u later veel zorgen besparen. R’Estate helpt u graag met het begrijpen en ondertekenen van uw huurcontract!

Nog meer tips over uw nieuwe kantoorruimte

U wilt als ondernemer zo flexibel mogelijk ondernemen –dat is immers één van de redenen waarom u ervoor kiest een kantoorruimte te huren in plaats van te kopen. Bespreek daarom ook de flexibiliteit van het huurcontract; als u tussentijds behoefte heeft aan een grotere (of kleinere) kantoorruimte, dan is het fijn als het huurcontract dit toestaat.

Als uw nieuwe kantoorruimte over een gevel beschikt, is het aantrekkelijk om deze te gebruiken voor reclame-uitingen. Toch is dit niet altijd toegestaan door de verhuurder. Dit geldt overigens voor alle veranderingen aan de gehuurde ruimte, dus ook voor verbouwingen. Maak van tevoren goede afspraken hierover met de verhuurder.

Maak alvast kennis met R’Estate

Gaat u een kantoorruimte huren via R’Estate? Dan hoeft u zich geen zorgen te maken over deze zaken; wij hebben al veel voor u geregeld. R’Estate werkt namelijk met transparante huurcontracten, lage servicekosten en een grensverleggende all-in service. Wij denken graag met u mee over zaken als de verhuizing van uw inboedel en helpen u zelfs wanneer u een geheel nieuwe kantoorinrichting wilt.

Deze tips krijgt u alvast van ons cadeau. Wilt u persoonlijk kennismaken om uw wensen te bespreken? We maken graag een afspraak met u om samen te praten over uw wensen en uw ambities. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over onze diensten of bekijk ons actuele huuraanbod van kantoorruimtes in Nijmegen, Wijchen, Beuningen en Kranenburg (vlak bij Kleve).

contact kantoor nijmegen

REFERENTIES HUURDERS

Electronic BV is al vanaf 1971 actief en werkzaam door het hele land. In 2015 was er behoefte aan een vernieuwende omgeving, mede door onze groeiende airconditioning afdeling. Toen Electronic in 2015 op zoek was naar een eigen kantoorruimte in combinatie met een magazijn kwamen we in contact met R’Estate. Na enkele prettige gesprekken met Bob Rutgers konden we al snel verhuizen naar Kerkenbos 10-1 ...

Lees meer > Electronic BV Nijmegen

Om bepaalde functionaliteiten  zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie